جنگ با خدا
اتحاد سلحشوران
اتحاد رمز پيروزي
پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, :: 10:18 :: نويسنده : مهران

جنگ با خدا

بررسی بازی darksiders
اواخر سال پیش بود که کمپانی تازه تاسیس vigil با دادن طرح یک بازی توانست با شرکت های کهنه کاری همکاری کند و بازی با صحنه هایی جذاب ولی داستانی عجیب وارد نمایشگاه E3 کند...



داستان بازی از این قرار است:


در حالی که مردم دارند به زندگی یکنواخت و عادی خود ادامه می دهند، ناگهان از آسمان شهاب هایی به زمین برخورد می کنند که به وسیله این شهاب ها موجوداتی پا به زمین میگذارند،غافل از این که این موجودات اهالی بهشت و جهنم هستند که به زمین بازگشتند(قضیه بازگشت بهشتی ها وجهنمی ها در دوران ظهور امام زمان (عج) در اسلام با نام ((رجعت)) خوانده میشود).
جنگ شدیدی بین اهالی بهشت و دوزخ سر می گیرد و ملائکه و شیاطین به جان یکدیگر می افتند و انسان های بیچاره این وسط قربانی میشوند و هیچ انسانی بر روی زمین باقی نمی ماند و این آخرالزمانی است که خداوند هیچ کنترلی روی آن ندارد و به عنوان یک تماشاچی فقط نظاره گر این جنگ است.
اما شورایی در آن دنیا به نام charred council(شورای سوخته) که یک شورای بیطرف و دلسوز است (ولی توسط اجنه و شیاطین اداره می شود) دست به کار میشود و قصد دارد که به وسیله ی چهار سوار دوباره نظم را برقرار کند و آخرالزمان را نظم بخشد. این چهار سوار عبارت اند از:1-فتح 2-قحطی 3-مرگ 4-جنگ
mall">این شورا جنگ (war) را احضار می کند و به دلیل خوب انجام ندادن وظایفش به عنوان تنبیه قدرت های او را از او سلب می کند.




ولی war از آن ها یک فرصت می خواهد که به زمین برگردد و دنیا را به عدالت برساند.شورا به او این اجازه را میدهد و تنها سواری که به زمین می آید جنگ می باشد و شما در این بازی هدایت جنگ را بر عهده دارید.
[تصویر: 0ej1osmk4df5ce70wg4l.bmp]

خلاصه جنگ:

به زمین می آید و به دنبال مسبب این آشوب ها یعنی destroyer یا نابود کننده می گردد.در طول مسیر اسب خود را ruin(فنا و نابودی) پیدا می کند. ابتدا اسب قصد کشتن جنگ را دارد زیرا صاحب او را کشته است ولی موفق به این کار نمی گردد. و جنگ سوار بر اسب خود قدرت بیشتری پیدا می کند.
در طول مسیر فرشتگان و شیاطین قصد کشتن او را دارند ولی جنگ همچنان به راه خود ادامه میدهد ولی در راه به عزرائیل می رسد و این فرشته تنها فرشته ای است که به او کمک می کند و بقیه فرشتگان با او سر جنگ دارند.


[تصویر: crtowib6c1wmntweg25.jpg]

در بین راه شیطانی لاشخور و خودخواه نیز برای نفع بردن خود به جنگ کمک می کند که اسم او samael(یا اسماعیل)

[تصویر: ehn7l7orsu9vra47n48.jpg]

بالاخره پس از سختی های فراوان war توانست مسبب این همه آشوب را پیدا کند و به مبارزه ای به نام armageddon(این جنگ را در اسلام جنگ امام زمان(عج) با سپاه کفر می دانند) دعوت شود. و با پیدا کردن 7 تکه از شمشیر آرماگدون توانایی مقابله با destroyer(نابود کننده) را داشته باشد.
mall">ولی نابودکننده کسی نیست جز abaddon.
mall">abaddon زمانی سرپرست تمام فرشتگان بوده است ولی حالا مسیر خود را عوض کرده و به دنبال قدرت آشوبی را به پا کرده است.


[تصویر: v086ngggg03h15wz92jm.jpg]


سرانجام جنگ آبادون را هم شکست می دهد و دوباره را نظم را بر جهان بدون انسان حاکم می کند.
حال بررسی کوتاهی داریم نسبت به جریان این بازی:




اسب جنگ در قسمتی تصمیم به کشتن جنگ می گیرد. نام اسب نابودی میباشد ولی نابودی و فنا هم موفق به کشتن جنگ نمی شود:
این بدان معناست که جنگ هیچ وقت پایان نمی یابد و زمین همیشه در خونریزی است ولی اسلام نظری مخالف دارد و می گوید هر انسانی در بهشت در نهایت آسودگی و راحتی است و حتی کلمه ای دروغ و ناسزا نمی شنود.




این جنگ بود که عدالت را برقرار کرد:
در صورت که در تمام طول تاریخ فقط ائمه معصومین بودند که توانستند عدالت را به وسیله ی حکومت تمام و کمال اجرا کنند(مانند زمان حکومت امام علی(ع) و حکومت امام زمان (عج))


در این بازی بزرگترین جرم را بهترین فرشته خدا (abaddon) داشت:
در صورتی که ملائکه خداوند اصلا توانایی انجام گناه را ندارند مثل این که کسی که دست ندارد و بخواهد هندبال بازی کند!!!!!


نام یکی از شیاطین لاشخور اسماعیل بود:
در صورتی که یهودیان از قضیه رفتن بهترین پیامبر(حضرت محمد(ص)) و تنها امامان بعد از حضرت ابراهیم(ع) در نسل حضرت اسماعیل(ع) بسیار ناراحت هستند و به همین دلیل دشمنی سرسختی با فرزندان حضرت اسماعیل(ع) دارند


جنگ همیشه زنده است:


این اصل دقیقا در پروتوکل های یهودیت آمده است(پروتوکل شماره 1) که آزادی ایده ای بیش نیست.
منبع:
noorolmahdi.zio.ir

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها
  • فراماسونري
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اتحاد سلحشوران و آدرس selahshoran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 20678
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



ندای ولایت